Me tiedetään kokemuksesta, että verkkokaupan markkinointia ei voi rakentaa yksittäisten kampanjoiden ja toisistaan irrallisten tempauksien tai työkalujen varaan. Se ei vaan yksinkertaisesti toimi, eikä kasvata kauppaa jatkuvasti. Jos halutaan oikeasti kasvattaa verkkokaupan myyntiä, täytyy jokaisen kampanjan ja kanavan toimia yhteistyössä ja tiettyä tarkoitusta palvellen.

verkkokaupan markkinoinnin täytyy onnistua kolmessa asiassa

Siksi olemme tuotteistaneet Verkkokaupan markkinoinnin automaation

Kehittämämme verkkokaupan markkinoinnin konsepti toimii kaikenkokoisille verkkokaupoille. Kasvun tekijät sekä testatut parhaat markkinoinnin käytännöt pätevät kaikille.

Markkinoinnin automaation voit saada meiltä kolmessa eri mittaluokassa. Se mikä juuri sinulle on oikea, riippuu kuinka iso olet nyt tai kuinka isoksi haluat tulla. Tutustu paketteihimme ja kysy ilmaista demoa niin kerromme lisää mitä voit odottaa saavasi!

Lite
alk. 495€ /kk
Tavoitteena verkkokaupan saanti kasvuun.

uusien kävijöiden ohjaus verkkokauppaan

Sosiaalisen median kampanjat?
Google Ads?

Kävijöiden muuttaminen asiakkaiksi

Uudelleenmarkkinointi?
Sähköpostiautomaatiot

Asiakasarvon maksimointi

Sähköpostiautomaatiot
Uudelleenmarkkinointi

raportointi

Reaaliaikainen raportointi?
EXPERT
alk. 1595€ /kk
Tavoitteena verkkokaupan voiton maksimointi.

uusien kävijöiden ohjaus verkkokauppaan

Sosiaalisen median kampanjat?
Google Ads?

Kävijöiden muuttaminen asiakkaiksi

Uudelleenmarkkinointi?
Sähköpostiautomaatiot?

Asiakasarvon maksimointi

Sähköpostiautomaatiot?
Uudelleenmarkkinointi?

raportointi

Reaaliaikainen raportointi?

* Hinnat esitetty alv 0%. Tarkemmat sopimusehdot neuvotellaan asiakaskohtaisesti.

VERKKOKAUPAN MARKKINOINTI MYYNTISUPPILOSSA

verkkokaupan markkinointi myyntisuppilo

KUINKA VERKKOKAUPAN MARKKINOINTI AUTOMAATIONA SYNTYY

esivalmisteluvaihe vko 0-1

Esivalmisteluvaiheessa verkkokaupan infrastruktuuri laitetaan siihen kuntoon, että markkinointi on järkevää aloittaa. Tämä tarkoittaa verkkokaupan synkronointia käytettävien järjestelmien kanssa, analytiikan asentamista ja mainostilien avaamista. Esivalmisteluvaiheessa asiakkaalta tarvitaan myös markkinointimateriaalit (kuvat, logot, graafiset ohjeistot).

suunnitteluvaihe vko 2

Sovitaan myyntistrategian yksityiskohdista, kuten minkälaisia etuja ja myyntikeinoja voidaan käyttää asiakkaan ostoprosessin eri vaiheissa. Suunnitellaan ja tuotetaan sisällöt strategian tueksi (esim. kampanjasivut, mainosmateriaalit).

markkinoinnin aloittaminen vko 3

Nyt alkaa itse hauska osuus. Eli markkinoinnin käynnistäminen. Aloitetaan myyntisuppilon yläpäästä eli uusien kävijöiden ohjaamisella verkkokauppaan. Käytännössä tässä kohtaa koko LITE paketin sisältöä aletaan asentamaan päälle.

liten viimeistely ja fullin käynnistäminen vko 4-7

Tässä kohtaa verkkokaupan kävijämäärät lähtevät jo kasvamaan. Nyt rakennetaan retarget-kampanjat sivustokävijöille ja aletaan tekemään kävijöistä ostajia. Jos FULL paketti on käytössä laitetaan ensimmäistä ostoa edeltävät sähköpostiautomaatiot käyntiin.

fullin viimeistely ja expertin käynnistäminen vko 8-11

8 vkon jälkeen myyntisuppilo tuottaa jatkuvasti uusia kävijöitä ja konvertoi kävijöitä asiakkaiksi koko FULL paketin sisällön voimin. Tässä kohtaa on hyvä pysähtyä hetkeksi datan pariin perusteellisemmin ja katsoa mikä toimii ja mikä ei. Jos EXPERT paketti on käytössä, sen ominaisuuksia aletaan tuomaan sisään sen mukaan mihin halutaan kiireellisimmin vaikuttaa.

laajan optimoinnin aloittaminen vko 12

Kaikki kampanjat ja sähköpostiautomaatiot ovat käynnissä. Aloitetaan kaiken tehostaminen ja optimointi. Tavoitteena on kasvattaa jatkuvasti kävijämääriä, alentaa uuden asiakkaan kustannusta ja nostaa asiakaskohtaista elinkaariarvoa. Tavoitteissa onnistutaan testaamalla kaikkea jatkuvasti ja jakamalla mainosbudjettia aina tehokkaimpaan tarkoitukseensa.

Verkkokaupan markkinoinnin avainkysymykset

Varaa demo

Sopisiko Markkinoinnin automaatio verkkokaupallesi?

Varaa aika ilmaiselle demolle oheisella lomakkeella. Demon aikana käydään lävitse koko markkinoinnin automaatio ja miten se hyödyttäisi juuri sinun verkkokauppaasi.

Demossa käymme lävitse:

  • Verkkokauppasi nykytilanne myynnin ja markkinoinnin suhteen
  • Eri automaatiot ja niiden hyödyt
  • Mikä olisi sinun verkkokaupallesi sopivin ratkaisu tämän hetkiseen tilanteeseen
  • Mitä realistisia nopeita tuloksia markkinoinnilta voi odottaa
  • Mitä pidemmän ajan tavoitteita voi asettaa

Jos verkkokauppasi ei ole vielä valmis kasvamaan verkkokaupan markkinoinnin automaation avulla niin hae kuitenkin vauhtia blogistamme: Esittelemme 103 tapaa kuinka verkkokaupan myynnin kasvattaminen onnistuu.