Sähköpostimarkkinointi ja täydellinen uutiskirje

sähköpostimarkkinointi ja uutiskirje

Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokkain markkinoinnin keino, mutta mikä on sen rooli markkinoinnissa ja kuinka tehokasta sähköpostimarkkinointia tehdään? Olet varmasti käyttänyt jo jonkin verran aikaa sosiaalisen median markkinointiin, mutta hyödynnätkö vielä sähköpostimarkkinointia? Tässä ultimaattisessa blogipostauksessa kerromme sinulle kaiken tärkeimmän liittyen sähköpostimarkkinointiin. Käymme läpi sähköpostimarkkinoinnin roolin lisäksi erilaiset sähköpostityypit, sähköpostimarkkinoinnin automaatiota sekä hyvän uutiskirjeen sisältöä. Aloitetaan painottamalla sähköpostimarkkinoinnin…

Graafinen suunnittelu ja muodot

JOHDANTO MUOTOIHIN Kuten edellisessä tekstissäni mainitsin (Graafinen ohjeistus brändin rakentamiseen), on nyt aika sukeltaa syvemmälle. Tämän tekstin aihe käsittelee muotoja. Muodot ovat yksi tärkeimmistä visuaalisen viestimisen keinoista. Kaikki, mitä näemme ja tunnemme perustuu muotoihin. Meille tutut kirjaimetkin ovat muotoja, joiden tehtävänä on kertoa tarinaa, levittää uutisia ja varoittaa sekä ilahduttaa. Lähestyin asiaa tutkimalla yleisesti muotoja…

Graafinen ohjeistus brändin rakentamiseen

JOHDANTO GRAAFISEEN OHJEISTUKSEEN Kaikki uudet tuttavuudet kätellään (näin meille on opetettu länsimaalaisessa kulttuurissa), tässä on siis minun kättelyni virtuaalisessa muodossa leveän hymyn kera. Olen Hanna, hauska tutustua! Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja joskus teinivuosinani pidinkin jonkinlaista blogia, mutta tunnen tämän olevan enemmän sitä jotain, mihin olen aina pyrkinyt. Nyt tekstilläni on oikea asia ja tavoite!…

Digitaalisen markkinoinnin hyödyt

digitaalisen markkinoinnin hyödyt

Digitaalisen markkinoinnin hyödyistä puhuttaessa on pakko todeta ensin, että 93% suomalaisista käyttää internetiä, yli 80% suomalaisista omistaa älypuhelimen ja Facebookia käyttää aktiivisesti noin 2,5 miljoonaa suomalaista. Näiden lukujen ennustetaan vielä kasvavan voimakkaasti teknologian kehittymisen ja yleistymisen myötä. Maailma digitalisoituu siis kovaa vauhtia. Teknologia ja sosiaalinen media vaikuttavat voimakkaasti käyttäytymiseemme. Ne ovat luoneet uusia sosiaalisia kanssakäymisen…

Yritystäsi ei ole olemassa ilman verkkosivuja

yrityksen verkkosivut

Olet ehkä kuullut sanottavan, että ilman verkkosivuja yritys ei ole olemassa ja saattanut ajatella, että onpas hölmö väite – minullahan on toimistotilat, asiakkaita ja tilitoimistokin lähettää raporttejani joka vuosineljännes. Mistä tässä väitteessä sitten on kyse? Yrittäjänä, kuten muussakin elämässä, voi olla haaste katsoa omaa ympäristöään täysin ulkopuolisen silmin. Tässä yhteydessä voidaan puhua esimerkiksi SWOT-analyysin tekemisestä….