Sisällöntuotanto myyntisuppilon eri vaiheissa

sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto on välttämätön työvaihe sisältömarkkinoinnin strategian toteuttamiseksi. Sisältömarkkinointi on markkinoinnin keino, jossa keskitytään sisällön luomiseen, julkaisuun ja sen jakamiseen tietylle kohderyhmälle oikeissa kanavissa oikeaan aikaan. Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena on jakaa lisäarvoa tuovaa sisältöä, mikä herättää potentiaalisen asiakkaan mielenkiinnon ja muuttaa hänet vaiheittain maksavaksi asiakkaaksi. Tätä asiakkaan kulkua voidaan havainnollistaa myyntisuppilon avulla. Myyntisuppiloa havainnollistetaan kolmella eri tasolla:…

Verkkokaupan mainostaminen

verkkokaupan mainostaminen

Verkkokaupan mainostaminen – 3 vaihetta kestävään mainontaan Verkkokaupan mainostaminen on tärkeää. Se on itseasiassa tärkeintä heti sen jälkeen, että verkkokauppa on kunnossa. Koska huonoa verkkokauppaa on turha tietenkään mainostaa. Mutta hyväkään verkkokauppa ei myy, jos kukaan ei tiedä siitä. Verkkokaupan mainostaminen voi olla yksinkertaista tai siitä voi rakentaa erittäin pitkän ja monivaiheisen systeemin. Yksinkertainen ei…

Verkkokaupan myynnin kasvattaminen

verkkokaupan myynnin kasvattaminen

103 keinoa verkkokaupan myynnin kasvattamiseen Ajateltiin, että olisi hauska kertoa muutamia meidän suosikkikeinoja verkkokaupan myynnin kasvattamiseen. No huomattiin, että aika moni muukin oli jo kertonut VAIN muutaman vinkin. Eli miksei saman tien kerrota vähän useampi. Tässä siis lista 103 vinkistä ja keinosta, joita itse hyödynnetään verkkokauppojen parissa touhutessa. Jotta tähän saadaan hieman selkeyttä, niin jaetaan…

Tunteisiin meni ja ajattelin avautua

Tunteisiin meni ja ajattelin avautua   Taas tuli eteen keissi, missä meidän potentiaaliselle asiakkaalle on myyty hakusanamainontaa yhden yrityksen puolesta ja toisen yrityksen puolesta Google Ads uudelleenmarkkinointia Youtubessa ja display-verkostossa. Tässä ei sinänsä olisi mitään vikaa, jos asiakkaan verkkosivut olisivat EDES VÄHÄNKÄÄN hyvässä kunnossa, mutta verkkosivut ovat “itse tehdyt”, suomeksi siis todella surkeat kaikin tavoin….

3 Facebook-pikselin hyötyä verkkokauppiaille

facebook-pikseli

Facebook-pikselin 3 suurinta hyötyä verkkokauppiaille Aluksi, mikä on Facebook-pikseli? Facebook-pikseli on koodin pätkä, samanlainen kuin Google analytics seurantakoodi, joka laitetaan verkkokaupan header-osioon. Verkkokaupan markkinoinnin kannalta facebook-pikseli on välttämätön. Facebook-pikseli toimii siten, että pikseli liittyy sivuvierailijan käyttäjätunnukseen evästeen avulla. Käyttäjätunnus ja pikseli ovat yhteydessä seuraavat 180 päivää edellisestä käynnistä. Ennenkaikkea, Facebook-pikseli helpottaa saamaan enemmän kauppaa ja…

Liidien hankinta – Tiedä nämä asiat

liidien hankinta

Liidien hankinta – Tiedä nämä asiat Liidien hankinta on pakollista myynnin eteen tehtävää työtä! Meneekö hermot samalla? Kylmäsoittoa voisi verrata ständimyyntiin. Pahimmalla ja kiireisellä hetkellä, ständin myyjä lähestyy sinua asiallaan, johon et osaa varautua ollenkaan. Näin myös kylmäsoittoa tekevät myyjät toimivat. Usein se voi tuntua turhauttavalta sekä asiakkaasta, että itse myyjästä. Useinkaan kylmäsoitot eivät johda…

Graafisen suunnittelun palvelut

Johdanto graafisen suunnittelun palveluihin Tämä teksti sisältää yrityksemme tarjoamat graafisen suunnittelun palvelut. Graafista suunnittelua tehdään tällä hetkellä yhden naisen ja hänen visuaalisen viestinnän muotoilua Aallon yliopistossa opiskelevan harjoittelijan voimin. He ovat Hanna ja Pihla. Meiltä saat sekä vanhojen yritysilmeiden freesausta että aivan uutta lookkia nousevaa brändiäsi varten. Ensiksi avaamme sen, mitä palvelumme sisältävät. Tämän jälkeen…

Graafisen suunnittelun ääkköset

Johdanto graafisen suunnittelun sanastoon Graafiseen suunnitteluun ja alaan liittyy paljon sanastoa, joka on hyvä osata sujuvamman suunnittelun ja kommunikaation lisäämiseksi. Tähän on kerätty yleisimmät yritysilmeen suunnittelussa tarvittavat termistöt. Ennen sanojen salojen avaamista ja selittämistä (lähteenä ovat toimineet notepad.fi, graafinen.com, forssaprint.fi, kuvakenno.fi ja Nykysuomen Sanakirja) avataan kaikkia näitä sanoja yhdistävä tekijä, eli: Mitä graafinen suunnittelu on?…

Graafinen suunnittelu ja värit

Johdanto väreihin Kuten lupasin, nyt perehdytään väreihin. Väreillä on monia kulttuurisia ja psykologisia merkityksiä niin ihmisten käyttäytymisen, tunteiden ja mielikuvien vaikuttajana. Värit voidaan luokitella yleisesti psykologisiksi perusväreiksi, punainen, sininen, keltainen ja vihreä. Päävärejä näistä ovat punainen (magenta), keltainen ja sininen (cyan). Päävärit ovat värjääviä aineita tai värivaloja, joiden värisävyjä ei saada aikaan sekoittamalla muita värisävyjä….

5 ehdotonta mahdollisuutta hyödyntää hakusanamainontaa

hakusanamainonta

Hakusanamainonta ratkaisuna moneen ongelmaan Hakusanamainontaa pystyy hyödyntämään erilaisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Tässä blogissa käydään läpi 5 erilaista tilannetta, joissa hakusanamainonta tarjoaa omanlaisen hyötynäkökulmansa. Hakusanamainonnasta kannattaa ottaa hyöty irti, koska sen avulla tavoitat helposti yrityksesi potentiaalisimpia asiakkaita. Hakusanamainonta on osa Google Ads markkinointia, mihin kuuluu myös display-mainonta sekä youtube-mainonta. 1 Paikallisen liiketoiminnan hakusanamainonta Aloitetaan yksinkertaisimmasta. Jos ihmiset…